У Києві зовнішньої реклами стане менше на 75%
Фото: Олена Сердюк

У Києві зовнішньої реклами стане менше на 75%

До Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці внесли зміни — затвердили п’ять форматних зон з окремим режимом розміщення. За рішення проголосували на пленарному засіданні Київської міської ради.

Тепер, після підписання міським головою, у столиці запрацює нульова, фактично безрекламна зона. До неї відносяться історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв’язки.
За словами Олексія Резнікова, заступника голови КМДА, рішення дозволить скоротити кількість реклами на 74-75%. Це не відбудеться водночас, але до кінця цього року вже близько 3000 дозволів втратять дію.

Тепер Концепція буде відповідати вимогам ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану», для підвищення безпеки пішоходів та водіїв.

Читати також: Зовнішню рекламу вирішили гармонізувати з вимогами безпеки руху

Альтернативними рекламними носіями були визначені об’єкти благоустрою. Тепер свою рекламу можна розміщувати на урнах, лавочках, громадських чи собачих вбиральнях. Їх можна встановлювати й самим представникам рекламного бізнесу, але так, щоб вони не перешкоджали вільному рухові.

Максимальний розмір рекламного поля визначено 75 м2 (допускається у четвертій зоні). Формати рекламного засобу мають свої радіуси дії, які не мають перетинатися.
Ідентифікатор: 1520