Зовнішню рекламу вирішили гармонізувати з вимогами безпеки руху
Зони з Правил розміщення рекламних засобів в місті Києві

Зовнішню рекламу вирішили гармонізувати з вимогами безпеки руху

Земельна комісія Київради підтримала проект рішення «Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 року № 20/7357 «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві». Її рішення мають рекомендаційний характер. Надалі Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу КМДА, який виступив головним розробником, представить рішення на розгляд комісії з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики. А потім — узагальнення профільною комісією з питань реклами.

Розробники впевнені, у результаті прийняття змін, звільнити місто від візуального шуму можливо впродовж року.

Нова Концепція розвитку зовнішньої реклами в Києві враховує вимоги законів «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги», ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану».

У нових правилах надвеликий формат рекламних засобів обмежили за площею до 72 м2 включно і ввели зони розташування, які не можуть накладатися одна на одну:
малий формат (до 2,16 м2 включно) — радіусом 20 м;
середній формат (понад 2,16 м2 і до 8,0 м2 включно) — радіусом 35 м;
великий формат (понад 8,0 м2 і до 36,0 м2 включно) — радіусом 50 м;
надвеликий формат (понад 36,0 м2 і до 75,0 м2 включно) — радіусом 75 м.

До зон, де реклама заборонена загалі, віднесли не тільки історичний центр, але й транспортні розв’язки, деякі парки, бульвари тощо. Від рекламних конструкцій вимагають не перешкоджати пішохідному руху, не перекривати знаки дорожнього руху, не розміщатись у місцях концентрації ДТП тощо.
Ідентифікатор: 1491