Pantone, яка є дочірньою компанією Х-Rite і поставляє стандарти кольору, оголосила кольором 2018 року PANTONE 18-3838 Ultra Violet. За оцінкою компанії, він символізує оригінальність, винахідливість і далекоглядне мислення, спрямоване на майбутнє.
«Ми живемо в час, який вимагає винахідливості і уяви. Саме таке творче натхнення є ключовим для PANTONE 18-3838 Ultra Violet, які переводить нашу обізнаність і потенціал на більш високий рівень», — Леатріке Ейсман (Leatrice Eiseman), виконавчий директор Pantone Color Institute.
Так історично склалося, що Ultra Violet часто пов'язують з практикою усвідомленості. Пурпурний колір використовується в просторах для медитації або інших місцях збору спільнот для натхнень. Він довгий час був символом контркультури, нетрадиційності і художнього блиску. Тому глибина Ultra Violet символізує експерименти, невідповідність, вихід за рамки через творчість.
Читайте також: Pantone обрав колір 2017 року
У міру того, як дизайн упаковки стає більш складним, колір 2018 року пропонує складність і нюанси. Його все частіше використовують бренди для споживчих товарів і в секторі розкоші і краси.
www.pantone.com
Колір розкоші став кольором 2018 року
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
26 груд. 2022 р.
23 груд. 2022 р.
19 лип. 2022 р.
30 черв. 2022 р.
24 черв. 2022 р.
10 черв. 2022 р.
28 трав. 2022 р.
20 трав. 2022 р.
4 квіт. 2022 р.
17 бер. 2022 р.