200 років Koenig & Bauer

200 років Koenig & Bauer

Компанія вступає в третє століття з чіткою стратегією та новим позиціонуванням на ринку.

21 вересня компанія Koenig & Bauer відсвяткувала свій 200-річний ювілей в Vogel Convention Center (VCC). Багато з 700 гостей урочистого заходу також скористалися можливістю відвідати завод у Вюрцбурзі. Крім виробничих потужностей і нового ДемоЦентру цифрової і флексотехніки, на підприємстві можна було побачити в роботі історичні та сучасні друкарські машини з широкого портфоліо найстарішого виробника друкарського обладнання у світі.

Так, «циркулярна» модель 1868 р друкувала гравюру із зображенням місця заснування компанії - монастиря Оберцелле, машина Super Orlof Intaglio III - тестову банкноту, Genius 52UV від компанії KBA-NotaSys - захищений документ, цифрова друкарська машина RotaJET L - плакат довжиною 2,2 м з баскетбольною зіркою з Вюрцбурга Дірком Новіцкі, а найбільша у світі струменева машина HP T1100S, яку Koenig & Bauer збирає в Вюрцбурзі для HP, - Топлайнер шириною 2,8 м для пакування з гофрокартону.

Гостям була представлена ​​повна історія підприємства з 1817 р до наших днів у мультимедійному форматі. Також в рамках урочистостей було організовано велике святкування для співробітників компанії і день відкритих дверей, які відвідали понад 10 000 чоловік.

Друкована продукція на кожен день

На міжнародній прес-конференції CEO Koenig & Bauer Клаус Больцах-Шюнеманн представив деякі віхи 200-річної історії компанії. Особливо докладно він розповів про досягнення останніх 25 років, завдяки яким підприємство, раніше сфокусоване на друку газет, книг, журналів і каталогів, стало провідним гравцем на ринку пакувальної поліграфії.

Сьогодні другий в світі виробник друкарської техніки пропонує рішення практично для всіх поліграфічних ринків. Больцах-Шюнеманн: «Продукція, надрукована на машинах Koenig & Bauer, супроводжує нас щодня: від флакона з духами вранці, газети до сніданку, готівки, кредитних карт і різної упаковки в магазинах до книг або журналів ввечері. І варто зазначити, що більшість з цих друкованих продуктів не можна замінити онлайн-ЗМІ або комп'ютерним екраном, причому потреба в них продовжує зростати. Це дозволяє з оптимізмом дивитися в наше майбутнє».

Прибуток і курс акцій підтверджують успішність обраної стратегії

Введення холдингової структури і чітка фокусування оперативної діяльності компаній на конкретних сегментах ринку дозволили Koenig & Bauer в 2015 р знову досягти позитивних показників після кризи в друкованої галузі. При цьому оптимізація організаційної структури і процесів не припиняється.

Сильні позиції на зростаючих і нішевих ринках, таких як пакувальна поліграфія та друкування цінних паперів, дозволили Koenig & Bauer закінчити 2016 року з прибутком 87,1 млн євро (без урахування податків і спецвиплат) - це найкращий результат за всю історію фірми. І якщо курс акцій в на початку 2015 році становив 10 євро, то зараз - більше 60 євро, і це наочно ілюструє успішність стратегії і розвитку компанії.

Зростання в пакувальної і промислової друку

Член правління, відповідальний за фінанси, доктор Матіас Ден представив цілі та стратегії Koenig & Bauer на найближчі роки: «Після десятирічного падіння оборотів центральний пункт нашої стратегії - зростання. Всі сфери бізнесу повинні вносити сюди свій внесок і прибутково працювати». Особливі шанси він бачить у пакувальному секторі - з огляду на розвитку світової економіки, зростання населення земної кулі, буму електронної комерції і одноосібних домогосподарств.

Компанія вже лідирує в області друку на картоні, жерсті, склотарі і продовжує зміцнювати позиції в сегментах гофрокартону, маркування та декорування гнучкого пакування. Цьому сприяють нові продукти, представлені на drupa 2016, наприклад гібридна машина VariJet 106, а також цифрова, флексографська і офсетна техніка для друку на гофрокартоні, листовому металі і бляшанках для напоїв.

На святковому заході Больцах-Шюнеманн повідомив про замовлення першої цифрової друкарської машини CorruJET для роботи з листовим гофрокартоном. Стратегію розвитку на пакувальному ринку також ілюструє покупка іспанського виробника висікальних пресів Iberica в липні 2016 р Кооперацію з HP в області струменевого друку для сегмента гофрокартону Матіас Ден назвав орієнтованої на майбутнє.

Новим, але перспективним напрямком є ​​промислова сфера, наприклад декорування елементів інтер'єру, де Koenig & Bauer успішно просуває ЦПМ RotaJET VL з шириною друку до 2,25 м.

В області ротаційних офсетних машин для друку газет та акцидентної продукції через падіння попиту на нове обладнання компанія зосередилася на техобслуговуванні вже наявних на ринку машин. Тут свою роль відіграють нові сервісні пропозиції в рамках цифрової трансформації (KBA 4.0). Техпідтримка листового і рулонного обладнання істотно зросла і повинна в майбутньому скласти 30% обороту групи.

У ювілейний 2017 р Koenig & Bauer, за словами Матіаса Дена, очікує досягти обороту майже 1,25 млрд євро і прибутку EBIT близько 6%. Згідно з прогнозами, до 2021 р щорічний приріст обороту складе 4%, а щорічний прибуток EBIT - у діапазоні 4-9% (залежно від світової економіки).

Вражаюче святкове видання в ювілейній коробці

До ювілею Koenig & Bauer було підготовлено найцікавіше видання «Люди - Машини - Ідеї». Ефектна коробка масою майже 2 кг містить три різних за змістом і оформленням «книги». Як зазначив директор з маркетингу Клаус Шмідт, це не хронологія досягнень і заслуг компанії за останні 200 років, а «друковане визнання в любові до минулого, сьогодення та майбуття поліграфії».

Малоформатна книга у твердій обкладинці «Люди» пропонує читачеві художній текст з мальованими ілюстраціями. У 12 цікавих главах викладені історії видатних особистостей Koenig & Bauer - від засновників до наших сучасників, у відповідному історичному обрамленні.

«Машини» - це комплект з 13 красивих двосторонніх постерів, присвячених друкованому устаткуванню Koenig & Bauer з 1814 р до сьогоднішніх днів. Плакати адресовані фанатам техніки і поліграфії і пояснюють деякі зв'язки між печаткою і навколишнім світом.

Журнал «Ідеї» розповідає про поліграфію завтрашнього дня за допомогою безлічі цифр, фактів і сміливих думок. Шмідт: «Це цікаве читання для всіх, кого цікавить майбутнє друку».

Ребрендинг торгової марки Koenig & Bauer

Своє третє століття виробник друкарських машин почав з ребрендингу. Як пояснив глава правління торгову марку KBA, що виникла в 1990 р, після покупки Albert-Frankenthal AG, знову замінить оригінальний бренд Koenig & Bauer - цілком перетворений, з новими логотипом, засобами комунікації, бізнес-атрибутами і дизайном продуктів.

Больцах-Шюнеманн: «Koenig & Bauer AG сьогодні включає 33 дочірніх компанії. Дванадцять з них виробляють власні продукти для своїх клієнтів. Нам здається, ювілей - це ідеальний час, щоб представити всі напрямки групи від класичної до цифрового друку - включаючи допечатниє процеси, друкарську обробку і сервіс - знову разом під одним дахом».

За його словами, ребрендинг повинен викликати гордість у співробітників групи, в тому числі у людей з нещодавно куплених фірм, які стали частиною Koenig & Bauer, а також посилити позиції компанії на всіх ринках як для старих, так і для нових клієнтів.

Новий слоган «we're on it» ...

Новим коротким логотипом Koenig & Bauer (для реклами, стікерів, малюнків, запасних частин тощо) стане амперсанд & між прізвищами засновників компанії. Він уже з'явився у вигляді триметрової стели поруч із новим ДемоЦентром.

До ребрендингу також відноситься новий слоган «we're on it». Больцах-Шюнеманн: «Наша місія - об'єднати те, що сприяє розвитку наших клієнтів».

Амперсанд символізує ядро ​​торгової марки Koenig & Bauer і об'єднує в собі такі корпоративні цінності, як «Традиції & Інновації», «Потреби & Технології», «Доступність & Професіоналізм».

... і новий дизайн продуктів

Новий дизайн обладнання Koenig & Bauer повинен підкреслити чудову якість, продуктивність і орієнтацію на користувачів. Форма нових машин заснована на базових геометричних фігурах - прості і чіткі лінії втілюють почуття власної гідності. Традиційний блакитний колір стане тепліше і буде використовуватися в меншій мірі. Він гармонійно доповнить темні і світлі відтінки сірого. Пульти управління отримають сучасний «цифровий» дизайн. Нові продукти випускають вже в свіжому варіанті, а вся решта техніки групи повністю перетвориться до drupa-2020. Мета таких змін - органічний симбіоз корпоративного стилю і дизайну продукції.

У плані ребрендингу і нового дизайну продукції Koenig & Bauer співпрацює з рекламними агентствами з Гамбурга MUTABOR і Design3. У підготовці ювілейних видань (оформлених MUTABOR) брало участь також берлінське агентство Grauel Publishing.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2462
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2463
Ідентифікатор: 1607