Як нові ринки призводять до ситуації, коли виграють усі без винятку

Як нові ринки призводять до ситуації, коли виграють усі без винятку

Три інноваційні поліграфічні компанії — DS Graphics (США), Allied (США) і DATEV (ФРН) — покладаються на обладнання Müller Martini для виготовлення малих тиражів і персоналізованої друкованої продукції.

«Ми звикли думати, що Інтернет неодмінно повинен знищити поліграфічну промисловість, - говорить Джефф Пелліс, президент і генеральний директор DS Graphics (Лоуелл, штат Массачусетс). - Але насправді він не знищує нашу індустрію, а просто змінює її. Інтернет розкрив багато ринкових можливостей для нашої компанії».

І цей факт відображений у річних фінансових результатах сімейного бізнесу. У той час як частка традиційного друку склала в минулому році близько 10%, DS Graphics за той же період зафіксувала зростання від 15% до 20% саме на нових ринках. «Завдяки новим ринкам 2015 рік став найбільш прибутковим за всю історію нашої компанії», - зазначає Джефф Пелліс.

Друк змінних даних — один з найдинамічніших сегментів бізнесу DS Graphics. «Ми все більше орієнтуємося на роботу з базами даних. А замовники ефективніше таргетують свою рекламу за допомогою кастомізованих каталогів, - розповідає Джефф Пелліс. - Тут три головні переваги. Наші клієнти заощаджують гроші за рахунок раціонального поширення своїх прайсів. Кінцеві споживачі економлять час, тому що отримують лише ті рекламні матеріали, у яких вони дійсно зацікавлені. А для нас це приваблива модель бізнесу. Говорячи простіше, це класична ситуація, при якій виграють усі сторони без винятку».

Виконання замовлень на (цифровий) друк всієї цієї сегментованої і персоналізованої продукції — поштових відправлень, довідників, різних каталогів і інших маркетингових матеріалів — це одне, а ось ефективна післядрукарська обробка — це вже зовсім інше.

«Головна мета для нас — домогтися також високої швидкості палітурну-брошурувальних процесів», — говорить Джефф Пелліс. Тому в дротошвейному скріпленні DS Graphics цілком покладається на ВШРА Primera Digital від Müller Martini. За словами Пелліса, сьогодні замовникам потрібна індивідуалізована друкована продукція і фірма шукає обладнання саме під свої потреби.

Vareo — ідеальна машина КБС для тиражів від одного примірника

DATEV — IT-компанія з Нюрнберга, має власну друкарню і брошуровочно-палітурний цех із виробленням більш 1,1 млрд сторінок за рік. Зазвичай це персоналізована продукція в м'якій обкладинці, тиражем від одного екземпляра. Видрукувані цифровим способом блоки обробляють за допомогою термобіндера Vareo. Час показав, що заміна трьох надмалих систем КБС іншого виробника на передову технологію Müller Martini була правильним кроком.

Головною причиною інвестування став високий рівень автоматизації Vareo, що звільняє операторів від необхідності часто виконувати переналагодження. Таким чином компанії вдалося істотно прискорити відвантаження продукції замовникам. Більш того, тут уже розробляють нові вироби в м'якій обкладинці з урахуванням широких можливостей обладнання Müller Martini.

Машина КБС Vareo ідеально підходить для структури замовлень DATEV. Компанія випускає щорічно тисячі найменувань продукції міні-тиражами. Це блоки з окремих листів, в основному формату А4. Товщина видання зазвичай становить 15-20 мм, але може бути і більше - до 60 мм. Оскільки кожна з трьох кареток Vareo обладнана власним сервоприводом, всі етапи обробки можна регулювати окремо, у залежності від товщини продукту. Максимальну продуктивність забезпечують віддалений «майстер налагодження» і вбудована секція вимірювання формату і товщини книги.

Потрібні готові рішення, а не просто обладнання

Allied Printing Services (Манчестер, штат Коннектикут) спеціалізується на складній продукції, складові якої найчастіше надходять із трьох різних друкарень. Зошити внутрішнього блоку друкуються рулонних офсетом, а обкладинки — листовим. Плюс елементи, надруковані цифровим способом, наприклад, чотиристорінкові зошити або прикріплені іменні купони, адреса на яких збігається з тим, що на задній стороні обкладинки.

«Друк завжди буде відігравати важливу роль в комунікації, — запевняє генеральний директор і президент Джон Соммерс-молодший. — Але сьогодні ми повинні оптимально працювати з даними, бо ринок став більш складним із технічної точки зору, він більше прив'язаний до баз даних. Наші замовники хочуть залучити своїх читачів за допомогою таргетованої друкованої продукції».

І оскільки такі продукти вимагають «розумного» виробництва, Allied покладається на ВШРА Primera з модулем контролю FASTech (струменевий маркування і відеокамера). Вбудована система Asir 3 гарантує, що зошити, забезпечені штрихкодом, розташовуються в правильній послідовності і зшита на скобу продукція буде повністю укомплектованою. «Müller Martini здорово допомогла нам прискорити технологічний процес, - каже Джонатан Кауфманн, старший віце-президент, відповідальний за технічний розвиток. - Сьогодні потрібні готові рішення, а не просто машини».
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2462
+380 44 281 XX XX +380 44 281 2463
Ідентифікатор: 1540